Comments

marți, septembrie 02, 2008

Rotund

Posted by at 20:07 Read our previous post
E greu sa cureti o portocala. Mai ales cand incerci sa faci asta plimbandu-te prin desert si trezindu-te luand ceaiul langa un eucalipt ale carui crengi atingand albastrul cerului fac lacul sa se cutremure aparand zeci de cercuri concentrice din care ies nuferi albi tiviti cu scrum. Cum ce caut eu langa tine acolo? Am plecat impreuna cand ceasul arata 14.25. Am colindat cele trei paduri ce inconjoara satul si ne-am oprit sub streasina unei case cand a inceput sa ploua cu fluturi mov. Vioara a vrut sa-si rupa corzile de nervi atunci, ai uitat? Cum sa plece de pe vapor cand era amenintata la fiecare pas ca-si va petrece restul zilelor bantuind alene cercetatorii ce vor avea nenorocul sa dea peste vasul disparut acum 117 ani? Nu ar fi fost deloc usor sa indure secole de singuratate ca mai apoi sa se piarda in jungla din centrul pamantului ascultand cum arde focul. Chiar nu-ti amintesti? Eram amandoi acolo cand s-a rupt podul ce lega varful copacului albastru de malul inghetat al padurii de castani. Am mers desculti prin zapada ce ne ajungea pana la glezne cerand soarelui o raza. Am avut noroc ca am gasit ulita care ducea spre curcubeu. Am urcat pe el si am atins norii. Erau amuzante formele ciudate care ieseau din mainile noastre in incercarea de a-i modela. Am fost trantiti la pamant de o rafala de vant ce suiera amenintator printre dinti si am ajuns in livada de portocali. E greu sa cureti o portocala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template