Comments

joi, septembrie 11, 2008

Mass

Posted by at 23:35 Read our previous post
Ei bine astazi, cand toata lumea vorbeste despre sfarsitul lumii, despre atacurile din 11 septembrie 2001 din America, despre victime, despre gaura neagra (a se citi Big Bang-ul) ce ne va inghiti pe toti, despre Apocalipsa, ei bine eu am sa va vorbesc un pic de mass-uri. Reduc lista de messenger in fiecare zi, dar mass-urile se incapataneaza sa apara cu aceeasi regularitate. As fi zis ok daca intr-adevar era ceva ce merita citit de toata lumea si este de importanta capitala ( a se citi "viata mea depinde de asta"), insa toate suna cam asa: "Bah, care venitzi la un suc?" sau "Eu ma duc la somnik, nb papa" sau "Care imi da shi mie yahu multimesingiar?" sau "Ionutz are nevoie de ajutorul vostru. Datzi acest mesaj mai departe la toata lista voastra ca sa-l ajutam sa stranga bani pentru operatia de care are nevoie ca sa scape de cancer" sau "Daca nu trimiti acest mesaj mai departe vei avea 7 ani de ghinion / vei face accident / nu-ti vei intalni marea dragoste / marea dragoste iti va da papucii / vei ajunge cap de afis pe pitzipoanca.org sau cocalari.net dupa caz / se mai accepta si varianta simplificata vei muri in 7 zile." Frati si surori ce aveti mania mass-urilor: am murit pana acum de cel putin 132323820 de ori, am facut cel putin 36436 accidente (de masina, de avion, de tren, de motocicleta, de scooter, de role si skateboard), o sa am ghinion tot restul vietii, m-am dus deja la manstire pentru ca mi-am luat gandul de la marea dragoste, din cauza mea au murit de cancer si alte boli asemanatoare nspe sute de copii, ma consolez cu gandul ca ati reusit sa gasiti multimesingiar si odc si torrente si alte asemenea programe si fara ajutorul meu, v-am urat .... "noapte buna" in fiecare seara ca sa va fie "somnikul pufos", am ratat de un catralion de ori iesirile cu voi la sucuri si imi pare al naibii de rau (a se citi intr-un mod ironic, suierat printre dintii inclestati si cu coltul din stanga al buzelor ridicat, la fel si spranceana din aceeasi parte)... Ceea ce va pot promite insa cu mana pe inima si jurand pe rosu este ca veti avea parte de cel mai dulce ignore la urmatorul mass primit... Imi pareti la fel de penibili ca idioatele de la Indiggo , pardon , ma scuzati, marile vedete de la Indiggo ce au reusit sa ne faca de ras (si mai mult) la mult vizionata emisiune America's got talent... Dar macar alea au reusit sa faca si ceva bun: au descretit fruntile a milioane de oameni din toata lumea. Voi reusiti doar sa iritati ...
Ca tot veni vorba de minunatele noastre compatrioate, am ajuns la concluzia ca sunt putin (mai mult) surde. Am zis ca "proaste" ar fi un pic cam sever desi... La naiba, eu nu stiu sa inot, deci imi tin fundul afara din apa adanca (scuzati expresia, dar mi-a placut nebunie si se potriveste perfect in cazul de fata), voi daca nu stiti sa cantati de ce tot insistati?? Ce-am facut noi, bietii oameni de rand, ca sa meritam asta?...
Ce am invatat astazi? Nu poti intotdeauna sa ai o rabdare de fier si Dracula rulz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template