Comments

luni, septembrie 22, 2008

Aliens ?!?

Posted by at 18:09 Read our previous post
Dupa cum bine stiti a fost un sfarsit de saptamana foarte agitat, zgomotos, colorat, mirobolant pentru stimabilii locuitori ai capitalei. Bucurestiul a implinit 549 de ani! Sa ne bucuram pentru Bucuresti... fiecare cum stie.

Eu am fost fortata de imprejurari sa merg in parcul Carol. In nici un caz pentru a petrece sau mai stiu eu ce, ci pur si simplu pentru ca munca m-a impins acolo. De fapt, spre rusinea mea, habar n-aveam ca e ziua Bucurestiului desi aici m-am nascut si am locuit pana in prezent. Nu le am cu zilele de nastere. Nu-mi plac zilele de nastere. Rectific: nu-mi plac sarbatoririle zilelor de nastere. Habar n-am de ce, probabil si pentru ca le uit pe toate, sau poate le uit pentru ca nu-mi plac...

Revenind, dupa cum spuneam, am fost in parcul Carol. Nu foarte multa lume, nu foarte mare imbulzeala, desi boxele urlau niste note ce mie sincer imi aduceau a house (mai tarziu fiind apostrofata de atotstiutoru-mi frate "e minimal , maaai!!!" ), atmosfera cat de cat placuta per total. Buuun. Sa aruncam o privire asupra persoanelor ce formau publicul strans in fata scenei amenajate in aer liber. Ca de fapt aici vroiam sa ajung. Tineri cu varste cuprinse intre 10 si 17 ani 99%. Bun, perfect, distractie, floarea varstei! Dar jur ca in viata mea n-am vazut o multime mai pestrita, mai colorata si mai ciudata ca aia... In timp ce ma plimbam cu grija printre ei de parca as fi fost inconjurata de castele facute din carti de joc ce s-ar fi prabusit la cea mai mica atingere, ma gandeam: "Sunt al naibii de incuiata..." Care mai de care cu parul tuns in diverse feluri ciudate, majoritatea avandu-l vopsit in negru, zeci de cercei, zeci de zabrele, cureluse si ate impletite (?!?), inele, pandantive, si mai mult, majoritatea aveau niste blugi gen gogosar in partea de sus si foarte stramti de la genunchi in jos. Ma simteam foarte aiurea, ma uitam in stanga si in dreapta de parca ar fi fost extraterestrii nu adolescenti cum am fost si eu si tu si x si y... Dar imi placea. Imi placeau al naibii de tare si ii cam invidiam. Nu stiu exact pentru ce, dar ii invidiam.

Ceva mai tarziu, prezentatorul sau comentatorul sau cum naiba i-o zice, anunta ca pe la orele 21.00 isi va face aparitia nimeni altul decat Raku. Imi spun: "Multimea pestrita incepe sa se evapore si incep sa apara toalele largi deci..." Si cam asa a fost. De fapt s-a intamplat mai repede decat as fi crezut. La doar cateva minute dupa anunt, a inceput o adevarata forfota, ceva cam ca fluxul si refluxul insa intr-un ritm alert. In mai putin de 15 minute au disparut tunsorile ciudate si au aparut ... nici nu stiu cum sa le spun (as avea nevoie iar de frate sa-mi spuna exact ce sunt).

N-am mai rezistat. Am vrut sa raman doar cu imaginea colorata a multimii deja risipite, asa ca am plecat. Ma intreb oare la anu' ce fel de multime o sa fie?... Imi revin imediat si-mi spun: "Stai linistita, n-ai sa-ti amintesti de ziua Bucurestiului..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template