Comments

vineri, martie 08, 2013

Reflexii in Oglinda - La multi ani, femeie!

Posted by at 14:24 Read our previous post
Fotografia incadrata la rubrica lui SoriN "Reflexii in Oglinda" este speciala pentru ziua internationala a femeii.


La multi ani, femeie! Primavara colorata sa ai!

------------
Vezi si: ROI 4.

post signature

24 de comentarii:

  1. Frumoasa ca si Cleopatra sa fii.....:))
    La multi ani, femeie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place poza aleasa, femeia apare senzuala si indrazneata! :D
    La multi ani, femeie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut si mie foarte tare, iar tipa chiar arata ... intr-un fel. :))
      La multi ani!

      Ștergere
  3. La multi ani, tie si tuturor vizitatoarelor blogului tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Andreea ! Frumoasa reflexie !

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa reflexie ai ales, iti doresc si eu La multi ani, sa ai parte de iubire, fericire si bucurii mii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut! :D
      Multumesc frumos pentru urari! La multi ani!

      Ștergere
  6. plina de senzualitate reflexive,magulitoare pentru orice femeie as zice,mi-a placut! :)
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut! :D M-am gandit eu ca ar fi potrivita sa impace si capra si varza: 8 martie si reflexiile in oglinda. :D
      La multi ani! :)

      Ștergere
  7. Fie ca toate implinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, draga mea!
    Reflexia in oglinda a unei femei frumoase va fi intotdeauna pe masura :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Aveam o prietena care nu iesea pe strada pana cand nu isi creiona dunga aceea neagra pe pleoapa. Este o tipa foarte frumoasa, la fel de frumoasa ca si cea din fotografia ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) De ceva vreme si eu am aceeasi manie: tusul nu lipseste. Fie ca folosesc si fard sau nu, tusul nu lipseste. :D

      Ștergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template