Comments

vineri, februarie 08, 2013

Funny Friday = Caturday (12)

Posted by at 14:38 Read our previous post
Caturday is back! Una dintre rubricutele mele preferate, de altfel, rubricuta ce a prins foarte bine. Am o galagie de poze cu pisici! Daca aveti si voi si vreti sa apara aici (evident, cu mentionarea sursei) astept un mesaj pe pagina de Contact. 

Tema de azi: Cum ne petrecem weekendul? 

Weekendul acesta ne vom relaxa si vom ignora complet orice stres...


... ne vom uita la televizor...


... vom face exercitii fizice... cat se poate...


... vom lua masa in familie....


... dar desertul nu-l impartim cu nimeni....


... vom socializa cu vecinii...


... si vom recupera orele de somn pierdute... 


Happy Caturday! 

--------------
Vezi si: Caturday 1Caturday 2Caturday 3Caturday 4 , Caturday 5 , Caturday 6 , Caturday 7 , Caturday 8Caturday 9Caturday 10, Caturday 11.

14 comentarii:

  1. Hehehehe :D It's a caturday weekend! A nice one!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt amuzante, dar poza cu vecinii este nemaipomenita! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate-s super! Si comentariile la fel. Insa cea cu vecinii, asa cum spune si Cristi, e geniala :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Hmm... Pai in cazul asta poate la urmatorul caturday voi putea incropi ceva cu socializarile pisicilor... :D Ma bucur ca ti-au placut! :)

      Ștergere
  4. Pisica lenesa din prima poza seamana foaaarte bine cu pisica mea :)) Nu doar la blanita, ci si la comoditate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Se putea relaxa in voie stiind ca e intr-un loc unde cainii n-au voie. :D A mea e neagra si-are varfu' cozii alb, desi cu trecerea anilor acu a ajuns sa fie nitel grizonata... :D E babuta deja. :D

      Ștergere
    2. Pisica mea este inca in floarea varstei, in schimb am o catelusa batranica si garbovita... Are 14 ani :D

      Ștergere
    3. Hihi!E de aceeasi varsta cu babuta mea. :D

      Ștergere
  5. Frumoase poze, Andera.
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut si sper ca ai avut un weekend la fel de relaxant ca si al meu! :)

      Ștergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template