Comments

miercuri, mai 02, 2012

1 mai muncitoresc...

Posted by at 10:31 Read our previous post
... sau "Tu cu timpu' tau, Moromete!" partea a doua. Si-am avut mini-vacanta. De sambata pana ieri inclusiv. Oh nu, n-am avut ziua de luni libera asa ca bugetarii; mi-am luat eu o zi de concediu. Pe bune! Colegu' o fo la munci luni! Ba chiar si Globu' a fost... nitel... 

In fine, ideea e ca chiar de-am avut io 4 zile libere in sir, ma simt de parca n-am avut niciuna. Nu-mi mai ajunge timpu', zau asa! Sambata am fost la botez. Sor'mea a nasit copilu' unei foste colege de liceu. In Calarasi s-a intamplat treaba. N-as vrea sa intru in detalii... 

Duminica ne-am vizitat nasii, participat la ceva scene de cosmar ce implica un popa, bautura si masini, da' nici aici n-as vrea sa intru in detalii... Ne-am intors luni de la nasi si-am fost la control oftalmologic. Parca am mai mentionat io p'aci ca-s mioapa. Si-s mioapa bine din cauza primei doctorite care mi-a f... pardon, care mi-a gresit dioptriile. Ideea e ca pana la penultimu' control, miopia asta a tot crescut. La sfarsitu' anului trecut cand mi-a zis doctorita ca a stagnat, jur ca am inceput sa bazai! Aveam emotii pentru controlu' asta din cauza ca inca nu era ceva foarte bine definit. Si totusi cand am auzit-o zicand ca a inceput sa scada, zau ca-mi venea s-o pup balos! E o diferenta infima si doar teoretica, da' tot o scadere este. Asadar cand m-am intors acasa am baut de fericire, m-am ametit si m-am uitat anime-uri... pana pe la 1 - 2 noaptea. Ha!

Ieri... ieri am venit la munci nitel ca deh, trebuia sa sarbatoresc 1 mai la munca, nu? Gata... duca-se! Fara zile libere, fara stat pe bara. Revenim la munci asidue. 

Hai pa.

Real time update:
- Colegu' vorbeste la telefon cu Imparatia ceva de asigurari... 
- Globu' s-a asezat langa mine si in timp ce asteapta sa ii povestesc io despre botez, ii mai completeaza frazele Colegului care vorbeste, dupa cum ziceam, cu Imparatia...
- io ascult EXO, mai noua obsesie... si tre' sa termin aci ca sa-i povstesc respectivului glob... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template