Comments

marți, aprilie 17, 2012

La Sarata Monteoru. O fata. Accident... Hristos a inviat!

Posted by at 10:48 Read our previous post
All of the above. Seriously. Sa explic. 

Sambata, duminica n-am facut nimic special. Absolut nimic. A fost o relaxare d'aia totala, lenevire in pat uitandu-ne la Supernatural. Tocmai de-aia am hotarat ca luni, adica ieri, sa mergem intr-o drumetie... La 10 dimineata imi suna telefonu' si ma trezeste. Urasc cand sunt trezita in zilele mele libere. Iubesc somnu'. Asadar va imaginati ce placere pe capu' meu sa fiu trezita de telefon. Numar ascuns. Injuraturi si mai colorate. Raspund...cu o voce nu tocmai placuta. Copila care suna il cere pe Mires la telefon. Dupa ceva replici gen: de ce naiba nu-l suni pe telefonu' lui? si alte asemenea, eu fiind inca prea adormita sa procesez ceva, dau telefonu' Miresului si incepe shou'.
Ea: Vai, Ovidiu, ce mai faci tu? cu o voce pisicita la maxim 
Mires: Cine-i la telefon?
Ea: O fata.... , giggles si o incercare esuata de mister. 
Mires: Ce fata?
Ea: Vaaai nu ma mai tii minte? 

Eh si-asa mai continua discutia un minut - doua, pana ii inchide Miresu'. Ca tot eram deja treji, ne urcam in masina cu destinatia Sarata Monteoru. Oprim la benzinarie si cat s-a ocupat Miresu' de cele necesare, suna iar copila.
Ea: Buna, Andreea, mi-l dai si mie pe Ovidiu?
Eu: Nu-i aici.
Ea: Sa stii ca am si numaru' lui de telefon.
Eu: Pai si ce mai astepti? Da-i drumu'!
Ea: Ce sa dau drumu'?... 
"Fetito, ori esti proasta, ori esti proasta..." 
Eu: Ai zis ca ai numaru' lui de telefon, asa ca suna-l pe el. 
Ea: Pai daca-l sun direct pe el, n-o sa fii geloasa?
Eu, deja pe jos de ras... pardon, in netarmuita mea gelozie, ii zic: Suna linistita...
Ea: Prefer sa te deranjez pe tine ca sa vorbesc cu el.
Eu: Atunci deranjeaza-ma pana o sa-l gasesti langa mine. 

Si alte asemenea. Oricum, amuzanta. Mi-era dor de-o chestie asa. Faceam si io... in adolescenta. Desi n-am atentat niciodata la barbati insurati... Pe drum inapoi de la Sarata Monteoru, in masina, noi cu muzica la maxim, suna admiratoarea. Raspund si-o las sa asculte si ea ceva muzica de calitate. De vreo 5 ori. Nu stie sa aprecieze. 

Trecem de Movilita si un tamp pune frana brusc. Alte 4 - 5 masini se proptesc in lant una de cealalta. Inclusiv noi. Mi s-au zdruncinat nitel creierii, da' Furia Rosie si-a facut treaba. Chiar daca am franat de la 120 km/h, nu-i de reparat decat fieratanii. Motor, radiator, chestii d'astea sunt ok. Totusi, vreo 10 minute dupa impact eram ca beata.... 

Ajungem acasa, bagam niste episoade din House (ca cu Supernatural am ajuns la zi), suna admiratoarea. Daca raspundeam io, o cam luam intr-o serie, ca nu eram tocmai... prietenoasa atunci. I-am dat direct telefonu' Miresului, a vorbit ce-a vorbit cu ea, da' nici el nu avea dispozitia necesara, asa ca, un pic de injuraturi, inchis telefon, setat telefon sa nu mai primesc apeluri cu numar ascuns. Io tot sper sa nu se lase si sa ma sune. Sa vezi atunci publicitate ce-am sa fac la hotline! 

La Sarata Monteoru a fost dragut, da' o sa povestesc cand am si pozele. 

Hai pa. Hristos a inviat!

11 comentarii:

  1. Adevărat a înviat! Nici mie nu-mi plac apelurile de pe nr. ascuns.

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, drăguța mea, e plină lume de tute din astea. Să nu te lași influențată și să-ți schimbi cumva atitudinea față de Miresu tău. Fii mândră că e căutat și fii cu ochii pe el, da' ff discret ! :))
    Bine că n-ați pățit nimic grav !

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooh vai inca se mai fac din astea? Lipsa ocupatiei si a materiei cenusii.. ce sa-i faci?
    nici noi nu am facut mare lucru, duminica am lenevit dupa la amiaza cand am iesit la o plimbarica in Herastrau iar ieri am fost la Terra Park si bowling. :D Fu`suuuper si zbantui sa mai merg! Azi bolesc, prin urmare dupa ce mi-am terminat treaba am mancat, am dormit, m-am trezit, am dormit, acum mi-s treaza evident si urmeaza sa... mai dorm. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Diverse Zi frumoasa sa ai! Chiar daca toarna cu galeata... :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Cristi A trecut ceva timp de cand nu mai avusesem asemenea apeluri... Deh, tocmai eu sa fiu ocolita? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Zina =)) Foarte corect! Oricum, pe mine m-a amuzat... si da, chiar mi-a dat un sentiment de mandrie toata treaba asta. Stiam io ca Miresu' meu e za best, da' n-am de gand sa-l impart. =))) Naaa, el n-are nicio vina. Poate doar ca si-a ales asa prieteni... Eh, oricum, pe mine personal m-a amuzat. Si azi a avut vreo 3 ture a cate 5 apeluri, da' telefonu' meu le respinge automat. :D
    Asta am zis si noi, pana la urma asta a contat, ca n-am patit nimic. Fierataniile se refac ele... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Bora Bora =))) Si eu am fost surprinsa ca inca se mai practica asa ceva. Mi-a trezit amintiri... :))))
    Terra Park? Am auzit... Vreau si io sa merg acolo! Cum e? Cum v-ati simtit acolo? :D
    Cat sa mai dormi, soro, mai lasa si pentru mine ... sau macar dormi si pentru mine nitel! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai fu suuuuper tare!! Cam aglomerat pentru ca deh, duminica fusese nasol iar luni a doua zi de Paste au sarit toti inclusiv noi. :D
    Dar fu`super si mai vrem sa mergem intr-un w/e prin urmare mi te anunt si poate mergem toti. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Bora Bora Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa!!!! =)))))) Deci da! Merem! Sa se faca nitel soare si merem! :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template