Comments

vineri, aprilie 06, 2012

Genialitati (6)

Posted by at 16:32 Read our previous post

Articol genial - Umograf
Articol genial - Stiulete



"Am visat ca mi-au cazut dintii din gura din cauza ca o colega de 2 saptamani numai asta imi zice ca a visat. E un sentiment nasol; si totusi nu se compara cu faptul ca in vis l-am vazut pe david guetta in chiloti tanga." - Grell

"Una peste alta, menta inca imi moare, casa miroase a ciresi salbatice, Vlad rade, iar eu pap compot. Apoi treaba." - Andreea

"Cand o sa ajung sa beau bauturi alcoolice nealcoolizate inseamna ca sunt posedat si va dau voie sa ma exorcizati. Pe cuvant! Puteti sa si filmati si sa puneti pe youtube!" - Thomas

"Parca toti pianistii s-ar fi vorbit sa stea cel putin la etajul patru, daca nu la doispe, ca asta!" - Ioan Usca

"Trebuie, candva, sa fac rost de-o fabrica de conserve la borcan, sa o axez pe dulceturi, sa bag absolut tot in borcane in forma de porc si sa ii spun porcanelul." - Vlad

Citeste toata seria Genialitati: unudoitreipatru , cinci



5 comentarii:

  1. As spune genial, dar ar suna ciudat . Ultima imi place foarte mult .

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Cris-Mary :D Ma bucur ca ti-au placut. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Alin Ma bucur ca ti-a placut! :D Cat despre "genialitati" cred ca ma refeream mai mult la oamenii citati mai mult decat la citate in sine. Sunt subiectiva... :))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template