Comments

sâmbătă, aprilie 23, 2011

Ziua 98 - Aventura continua. Magnolii

Posted by at 21:21 Read our previous post
Nu puteam sa ratez postu' asta, continuare la "Toate mi se intampla numai mie". Pai daca tot mi se intampla toate mie, atunci n-ar trebui sa ma mire nimic din ce mi se intampla,corect? Si daca mi se intampla ce nu mi s-ar fi intamplat in mod normal, inseamna ca tot trebuia sa se intample... Poate trec si la subiect.

Nu mai pun la socoteala ca aveam programare la dentist miercuri si am anulat-o din cauza ca am fost in ultimu' hal de racita (adica aveam de ales intre doua suferinte teoretic...) cand era tare frumos afara. In fine nu pun la socoteala maruntisuri de genu'. Trec direct la chestiile hardcore. Ultima oara cand am pomenit de verighete ziceam ca mergem sa dam comanda. Eh, n-am mers atunci, am mers azi. Apoi am dat o tura prin mallu' ala din Baneasa (mereu uit cum ii zice exact, da' jur sa nu mai merg in veci acolo) ca sa-si ia Pino (pretenu' Miresului si unu'dintre cavaleri; am mai povestit io de el) adidasi. Toate bune pana la iesire. Mergeam spre masina cand am vazut ditamai barzaunele ca vine spre mine. Am tipat io nitel, da' n-a fost problem. Pana am intrat in masina. Am vrut si io sa-mi prind paru' mai bine... Da, evident ca dragu' de barzaune (mai bine zis "defunctul") era in capu' meu. Am tipat si l-am aruncat de pe mine, da Miresu', Pino si Sava habar n-aveau ce mi se intampla. Se uitau cand la mine, cand unu' la altu' intelegandu-se din priviri: "A venit vremea ... Avem nevoie de o camasa de forta, altfel n-avem sanse s-o imobilizam..." Io tot zbieram la Mires ca e langa scaunu' lui. Lumea deja se uita ciudat la noi din cate am inteles mai apoi; eu nu prea bagam de seama nimic... La un moment dat aud un tipat si mai al naibi decat al meu. Miresu' vazuse barzaunele si tasnise din masina de parca vazuse o bomba cu ceas si ajunsese la 00:00. Vajur pe rosu' ca in viata mea n-am vazut un barzaune (era ca un fel de viespe da' de vreo 10 ori mai mare) la fel de mare ca ala si acelasi lucru l-au tot repetat si cei 3 crai cu care mai eram. Problema e ca numa' in mine si-a infipt coltii. In capu' meu... In cap!!!!

Am mers la mama Miresului si m-a pus sa ma frec cu sare acolo. Am ajuns acasa si am intrat direct in cada. Daca ati folosit macar o data Head&Shoulders Menthol stiti ce senzatie aveti: parca pielea capului e acoperita cu gheata. Ei bine la mine a fost la fel. Mai putin partea unde a stat barzaunele. Acolo nu simt nimic.

Daca ma curat, sa stiti ca v-am iubit. Hai pa.

A nu! Stati asa ca mai vroiam sa zic ceva inainte sa ma curat! Imi plac la nebunie pomii aia cu magnolii si in drum spre munca e unu' dragut rau de tot. Asta e:


Ma rog... Altfel se vede in realitate. Altfel se vede si cu un aparat foto in toata regula, nu cu telefonu' cum am facut io... Am aberat deja prea mult. Sa fie oare efectele accidentului meu? Vad lumina alba deja...

Hai pa si un Paste fericit sa aveti!

8 comentarii:

  1. Insanatosire grabnica si mai multa atentie pe viitor ;D

    RăspundețiȘtergere
  2. Paşte fericit! Hristos a Înviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Auci, sper sa-ti treaca cat mai repede. Sarbatori fericite in continuare. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu se poate sa am, mereu, ghinionu' asta...pe cine iubesc si io, ala merleste !
    sau, ptiu,ptiu,ptiu, nu merleste, da-l musca animalutele...sau insectutzele ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubesc magnoliile, sunt superbe :X.
    Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Roscata M-am facut bine intre timp. :)) Mercic frumos! :D

    @ Cristi Adevarat a-nviat! :)

    @ Lillee Pana acu m-am documentat despre intepaturile de bondarite ca intrasem in panica! Mi-a aparut si o a doua umflatura, mult mai mare si dureroasa decat cealalta si deja imi spuneam rugaciunile! =))) Acu m-am mai linistit nitel, da' nu in totalitate. Parca tot as trage o fuga pana la doctorita de familie... :))

    @ Capca Stai asa breee ca io-s doar intepata de bondarite, nu-s pe taramu' alalalt inca! Mai lasa-ma nitel! Macar sa fac si io nunta! =)))

    @ Malli Adevarat a-nviat! :)
    Si mie imi plac la nebunie! Pacat ca tin doar foarte putin... :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Bina ca nu ti s-a facut capul cat dovleacul... si bine ca a fost in cap si nu in gat. In urma cu cativa ani, m-a intepat o viespe intre inelar si degetul mic, bine ca am scos imediat inelul de pe deget, ca mi se facuse mana cat manusa de baseball :)
    ... magnoliile imi plac si mie, iar cand eram prin facultate, nu m-am putut despartii de una din ele si am luat-o cu mine, din gradina botanica, da sa nu ma spui la nimeni :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ BlueRiver Capul cat dovleacul nu mi s-a facut, da' nici acu nu am scapat de umflatura aia gen cucui si ma enerveaza. =))) Daca era o viespe sau o albina normala nu mi-as fi facut io atatea griji, da' era ditamai bondaru' mutant! =))
    =))) Tu cu Gradina Botanica si colega mea cu Voronetu'. Ea racaia albastru' ala de pe manastire... =))
    Ma enerveaza magnoliile ca tin atat de putin... :((

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template