Comments

vineri, martie 11, 2011

Ziua 54 - Shhhh! Secret

Posted by at 15:32 Read our previous post
Am primit doua lepsute de la Malli si-am stat nitel sa ma gandesc daca sa le fac sau nu din cauza ca prea dau din casa cu ele. Una imi cere sa spun ce mi-as dori sa NU existe, iar cealalta imi cere sa destainui 7 secrete ale mele.  Si-am tot stat sa ma gandesc: daca scriu io aci secretele mele, asta nu inseamna ca NU mai sunt secrete? ...
Trecand peste intrebarile filosofice (sau folisofice, asa cum scrisesem prima data), am hotarat, totusi, sa marturisesc. Adevarul si numai adevarul. Asa sa m-ajute Barbosu'!

Asadar ce mi-as dori eu sa NU existe... Mi-as dori sa nu existe ignoranta, aroganta si prostie. Muuulte probleme s-ar rezolva daca n-ar exista astea ...

Cu prima am rezolvat rapid, scurt si la obiect. Cu secretele am io o problema... Sa incercam, zic:

1 secret: sunt o fricoasa. Mi-e frica de intuneric (la modu' ca nu pot sa dorm singura), mi-e frica de insecte, mi-e frica de serpi, mi-e frica de apa adanca, mi-e frica de fantome, mi-e frica de inaltime, mi-e frica de condus, mi-e frica sa ma uit singura la filme de groaza si lista poate continua...
2 secret: urasc confruntarile pana la punctul in care par lasa. De fapt e doar lene. Mi-e lene sa ma chinui sa-i explic unui om prost ca e prost. Atunci cand e vorba de o discutie in contradictoriu in care fiecare isi sustine punctul de vedere, n-am nicio problema. Aduc argumente, incerc sa inteleg si argumentele celeilalte persoane si tot asa. Totusi, astfel de discutii sunt foaaaarte rare. Oamenii au devenit prea vanitosi ca sa mai asculte parerile altora. Mie mi-e lene sa explic asta...
3 secret: nu-mi place sa primesc cadouri. Imi dau seama cum suna asta, da' zau ca nu-mi place. Ma simt aiurea si ma fastacesc.
4 secret: nu-mi place sa se faca tambalau pe seama zilei mele de nastere de care oricum eu uit. Treaba e legata de ce-am spus mai sus cu cadourile...
5 secret: sunt cea mai friguroasa persoana din lume. Urasc frigu' si m-as muta intr-o tara calda intr-o secunda.
6 secret: nu stiu daca asta poate fi numit secret, da' eu, una dintre cele mai fricoase persoane din lume, m-am urcat de ceva ori pe scena in fata  a ... multi (habar n-am cati erau, nici macar cu aproximatie) oameni si am jucat in diverse piese de teatru. Secretu' e ca si azi imi pare rau ca nu am continuat pe drumu' ala.
7 secret: pastrez si acum jurnalele in care am scris de pe la inceputul clasei a Va si pana in perioada angajarii la actualul loc de munca. Sunt vreo 3 "volume" (caiete studentesti cu coperti cartonate si cu multe pagini) pline de hieroglife pentru ca imi inventasem un alfabet propriu. Si acum il mai folosesc uneori si am ajuns sa scriu mai repede cu alfabetu' ala decat in mod normal. Da, rad cu lacrimi acum citind ce scriam atunci.... Ceva gen:


Gata, domne'. Mi-am varsat si sufletu' pe tava si-am dat din casa 7 secrete. Da, recunosc, m-am chinuit sa nu dezvalui cine stie ce secrete, da' tot secrete sunt si astea.
Hai pa c-a venit Imparatia.

14 comentarii:

  1. Chiar așa, toată lumea râde când citește ceva din urmă? :lol:

    Uneori îmi pare și mie așa penibil ce scriam acum 5-6 ani...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bre, ți-ai schimbat tema și e aceiași cu a lui Addicted, culmea e că sunteți una lângă cealaltă în blogroll și intru la amândouă în același timp și nu mai înțelegeam nimic, de ce addicted are două articole diferite pe aceiași pagină? Apoi m-am prins de chestiune :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca nu trebuie sa mai mentionez faptul ca secretele tale se aseamana izbitor cu secretele mele... :P :D E de bine sau e de rau ca avem atatea in comun?

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşa puţin ai scris? :)))) păi eu am încărcat vreo 7 caiete studenţeşti numai ce era pe la liceu. :)))))))))))))))))) Şi la unele le-am dat foc pentru că erau gunoi. Aşa e la început... apoi o să mă uit pe restul şi am să mai ard câte ceva. Buuuuuuun.......... :))))

    Astea nu sunt chiar secrete.... cred că dacă te pune cineva la înălţime normal că-i spui că la naiba.... nu! :)))

    Nici mie nu-mi place să mă cert... numai că-mi iese de minune :)))) fără să-mi propun ceva.

    AŞ zice că secret ar fi altceva, dar... eu ştiu... Uite aia cu visul de a deveni actor... asta să zicem că da. De obicei un secret e o "crimă"... omori un vis al tău. Asta cred că e un secret. O ratare de care nu vrei să vorbeşti... ceva ce nu ţi-a ieşit cum ţi-ai fi dorit. Ceva în "gropat" în tine... undeva în adânc. Fobiile... nu ştiu dacă pot fi secrete. Şi eu am oroare de păianjeni şi-l pun pe frate-miu să-i ucidă... el n-are nicio prb să pună mâna pe ei, Bleah! :))) şi să nu mă urci la înălţime... că fac atac de panică :))))) dar asta nu e chiar secret. Recunosc că sunt laş... :)))

    Eh, cu toţii urâm frigul... cred că o plajă pe o insulă însorită ne-ar relaxa enorm... :) Deci nu cred că e un secret ăsta.

    Secret e ceva ce vrei să ascunzi cu orice preţ! Părerea mea! :)

    Spor şi o zi bună.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buhuhu!! Eu sunt o fantomă zombie şi am venit să îţi sting lumina şi să îţi dau un cadou! Şi sunt un zombie înalt!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai daca e secret, atunci nu se spune... raman la varianata "lucruri nespuse", secretele trebuie pastrate ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hihi, eu am si jurnalul din clasa I :))!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca nimeni nu-si dezvaluie secretele, doar d'aia sunt secrete , sunt pastrate cu sfintenie de persoana care le are! Cat despre lucrurile ce as vrea sa nu existe ar fi asa: banii, prostia, femeile urate si restul barbatilor de pe pamant, sa raman eu singurul :=)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Da` putine secrete mai ai (aveai). :). Ar fi interesant sa postezi cate ceva din jurnalele vechi.
    Nice theme. Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi aduc aminte de liceu, cand fetele formau "bisericute" si isi impartaseau fel de fel de secrete... care bineinteles deveneau publice in cateva secunde.... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. daca le-ai spus nu mai sunt secrete:P....interesant ca ai atatea frici dar iti lipseste una dintre cele mai raspandite frici din lume...frica de a vorbi in public

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Diana =)) Foarte posibil... Modul inocent de gandire din anii copilariei pus pe hartie = priceless! :)))

    @ Pavel =)))) Asta nu stiam! O sa intru si eu la ea sa vad ce si cum. :D A inceput sa-mi placa tema asta... chiar daca nu pot io s-o latesc. :))

    @ Nice =))) Ma asteptam la asa ceva, sincer. :)) Deja nu ma mai mira faptul ca avem o groaza de lucruri in comun si ma astept sa gasim inca si mai multe. :D Apropo! Ca tot se discuta despre un viitor blogmeet... n-ati vrea sa veniti si voi? Chiar mi-ar face o imensa placere sa stam de vorba si fata in fata. :D

    @ Florentin Nu le ardeeee!!!! Tine-le acolo si amuza-te peste alti ani de zile cand o sa-ti aduci aminte de ele! :D Chiar daca rad de toate prostiile pe care le debitam pe atunci, peste cativa ani tot asa am sa rad si de ce am scris aici. :D
    Intr-adevar, nu-s ele chiar tocmai secrete, da' nici nu stiam exact ce sa scriu... Am destul de putine secrete (nu stiu daca asta-i un lucru bun sau rau), iar alea pe care le am, n-am cum sa le spun. :D
    Aia cu actoria nici asta n-ar fi secret, ca oamenii din juru' meu stiu de treaba asta, dar m-am gandit ca este secret pentru oamenii de pe blog. Zau ca habar n-am ce altceva as fi putut baga la secrete... N-am avut ce altceva! :)))
    O zi de luni cat mai buna! :D

    @ Andrei =))))))) Las' ca vezi tu urmatoarea data cand dau de tine!

    @ BlueRiver Tocmai de-aia ma gandeam si io la treaba aia: daca le spun, nu inseamna ca nu mai sunt secrete? :D Oricum, dupa cum ii ziceam si lui Florentin mai sus nitel, nu prea am secrete... :D

    @ Malli Wooooowww!!! Clasa I?? Pe atunci numa' de jurnale nu-mi ardea mie. Eram afara la joaca de cum imi terminam lectiile si pana seara! :)))

    @ Thomas =))))))) Candva in tineretile mele (iti dai seama cum suna asta??), intr-o seara de vara stateam in spatele blocului cu mai multi prieteni; mancam o samanta, iar baietii beau bere. Unu' dintre ei, mai afumat decat restu', a inceput o intreaga lectie de filosofie pe seama disparitiei tuturor barbatilor de pe Pamant inafara de el. Era saracu' atat de terifiat de varianta asta, incat mai aveam nitel si se ducea atunci sa se omoare! =))))) Asadar... io as zice sa te mai gandesti o data la treaba asta cu ramasu' ultimu' barbat pe Pamant... :D

    @ Gabi =))) Exact ce ziceam si mai sus nitel, nu prea am secrete. Toate chestiile de le-am zis aici, sunt doar lucruri pe care oamenii care-mi citesc blogu' nu le stiau, dar nu erau neaparat secrete. :))) M-am ametit in cuvinte. :)))
    Sa postez din jurnalele vechi? Hmm... E o idee... Numai ca as scana o foaie cu totu' ca sa se vada hirogifele alfabetului meu. =)))
    Ma bucur ca-ti place tema! A inceput sa-mi placa si mie nitel, da' tot as vrea una turtita... =)))

    @ Dorel =))) Oooo da!!! Tin si io minte vremurile alea si ma bucur ca si atunci, ca si acu la diversele intalniri organizate cu colegii, am preferat unitatea baietilor decat bisericutele fetelor... in care nu reuseam sa ma integrez. Adica in niciuna. =)))

    @ Mihai Exact, nu? Nu mai sunt secrete acu! :D Oricum, dupa cum le ziceam si celorlalti, nu prea am secrete... :D
    Ooooo nu ma intelege gresit! De fiecare data cand am urcat pe scena imi tremurau picioarele in ultimu' hal! Da' am reusit sa-mi duc rolurile pana la capat cu succes... Si ce mai roluri! De la dama razbunatoare de companie si pana la nebuna cu acte in regula... Eh, ce vremuri... :))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt alături de tine la punctul 2 şi punctul 5 ! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Weeee inca o iubitoare de caldura si soare! :) Parca atunci cand e soare sunt si eu mai vesela si mai cu chef de viata! :)

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template