Comments

miercuri, martie 09, 2011

Ziua 52 - Tumblr

Posted by at 14:37 Read our previous post
Un mijloc de saptamana destul de agitat... Diseara iar am intalnire cu inchizitoarea-mi personala (aka dentista) si sper sa incep sa ma invat cu frica asta...

Ieri a fost 8 martie si io am nu mi-am facut datoria de a posta pe blog. Hai la multi ani (cu intarziere), femeilor! Azi, totusi, spunem "Hai la multi ani (aka pahare cu vin), barbatilor!" Globu' s-a prezentat cu borcanu' de mucenici din care niciunu' dintre noi nu indrazneste sa manance...

Destul cu postarea, din pacate. Prea mult. Am un piculet de treaba... *evil grin*

Dap, sunt dependenta de Tumblr. Am crezut ca am scapat, da'... se pare ca am ramas cu aceeasi reactie acum ca si atunci cand am inceput prima data (asta fiind acu vreo 9000 de postari si rebloguri):


Hai pa.

7 comentarii:

  1. ;)) A venit primavara pe "pagina" ta? La inceput crezusem ca am gresit adresa.... ;)
    O primavara frumoasa.... cat despre dentista... gandeste-te cine va avea cel mai... perfect-proaspat-frumos-mirobolant zambet la nunta??? (ptiu... parca scria CTC nu eu)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai si zi'ne si contul de tumblr! ( ca mai nou si eu sunt dependenta. ^^ )

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi aaaani de 8 martie (9 :">) !!! :*:* Frumoasa noua fatza a blogului :D Imi place, place, place!

    RăspundețiȘtergere
  4. La muulti ani si curaj cu dentistu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi place la dentist, mai ales ca nu e nevoie sa ma duc :))

    am fost doar la controale pana acum

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani si tie! Si eu ador tumblr...de fapt ti-am mai scris asta pe blog. :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Nimeni A venit renovarea pe pagina mea! :D Mi s-a pus si mie pata... din nou. :)) Din punctu' asta de vedere (al template-urilor) ma enerveaza blogspot la culme! In rest, il prefer clar fata de wordpress. Cred ca sunt singura nebuna care zice asta... :D
    Da, o sa am io cel mai mirobolant zambet la nunta, da' cate tre' sa indur pana ajung acolo... vai de zilele mele! :)))
    O primavara cu mult soare! :D

    @ Anonim (Tzu? Pink? :)) ) Pai contu' meu de Tumblr e mai ciudatel un picut. Adica nu e un cont normal de Tumblr. E strict pentru pasiunea mea pentru Japonia, japonezi si muzica japoneza. :D Fan service all the way! :D

    @ Spiridusha Sper ca atunci cand ai pus comentariu' era tema actuala a blogului. :)) Ca le-am tot schimbat si-am facut probe pana sa ajung la asta. :D
    La multi ani si o primavara frumoasa! :D

    @ ZuZu La multi aaani! :D Curaj cred ca n-o sa am niciodata, da' acu macar m-am conformat. :))

    @ Bibabum Weeee fericitule! :D Cred ca cel mai tare invidiez oamenii care n-au probleme cu dantura si oamenii care n-au probleme cu vederea. :D

    @ Nice Mi-e cam frica de sit-urile astea gen Twitter, Tumblr etc. pentru ca provoaca dependenta in cazul meu. Inainte eram pe Twitter si pe Tumblr tot timpu'! Nu ma simteam io bine daca nu reblogam niste poze si nu interactionam cu oamenii pe twitter. :D Acu am reusit sa ma detasez nitel, da'... nu de tot. :))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template