Comments

miercuri, decembrie 22, 2010

De peste tot

Posted by at 14:08 Read our previous post
Ziceam eu ca am de onorat niste lepse si acu, ca tot nu stiu pe unde bantuie Imparatia, da' in mod sigur in birou nu-i, am zis sa incep.

Lepsele astea doua s-au raspandit cu viteza luminii; numai io am o durata de reactie ceva mai mare... Asadar am fost nominalizata sau bagata la gramada de catre ZuZu, Veverita, Strumf si Sunny (sunt sigura ca uit persoane, ca am vazut lepsele astea prin mai muuulte locuri... whatever... mergem pe burta).

Leapsa 1


Un  cevaMerdenele!!! (vine Colegu' cu ele acu; a venit in schimb cu dobrogene...)
O melodieKAT-TUN - Love yourself (ca o enerveaza pe Colega ringtone-u' de la telefonu' meu)
Un film pe care vreau să îl văd: Fast Five
Mă uit la….. umm... monitor? 
Vreau să  mă uit la.…. Boys over flowers (HYD) din nou...
O formaţieL'Arc-en-Ciel
Un citatAoleo ce lipsa de inspiratie... Stai sa caut... A! Gata! "Cine zambeste atunci cand lucrurile merg prost, inseamna ca s-a gandit deja pe cine sa dea vina..."
Îmi doresc sănu ma mai trezesc dimineata devreme!!
Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori Pai sunt mai multe: whatever, draci laci, puii mei, un pisic...
Dacă ai putea  schimba culoarea cerului… Are deja destule culori. Lasa-l asa!
Ai dori……sa vina vara !
sau să…. ma intorc in timp. 

Leapsa 2

1.Ce răspundeaţi la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Depindea de situatie, da' cel mai des ziceam ca ma fac doctorita. Aveam o groaza de seringi si sticlute si borcanase si alte asemenea... 
2. Care erau desenele animate preferate?
Tom si Jerry, Sailor Moon, Dragon Ball...
3. Care a fost cea mai frumoasă zi de naştere sărbătorită şi de ce?
Nu mi-au placut niciodata sarbatoririle zilei mele de nastere si nici n-au sa-mi placa vreodata. 
4. Ce jocuri preferate aveaţi?
Frunza era pe primu' loc! 
5. Ce vă doreaţi să faceţi neapărat şi încă nu aţi reuşit?
Sa zbor! =))
6. Care a fost prima pasiune sportivă şi nu numai?
Handbalul, clar. 
7. Care a fost primul cântareţ/grup muzical preferat?
Hmm... Nu mai tin minte exact, da' cred ca Depeche Mode.
8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Moş Crăciun, Nicolae?
Zau ca habar n-am... Nu-mi mai aduc aminte!


Leapsa 3


Leapsa muzicala de data asta. Ca tot ziceam eu mai sus de melodia mea preferata pe care o am si ringtone la telefon si o enerveaza pe Colega, va prezint KAT-TUN - Love yourself





Ca pedeapsa ca si-au dat demisiile, lepsele astea merg in mod sigur la Colega si domn' Capca. Ei sunt clar nominalizati. Oricine mai vrea sa le preia, chiar va rog!

6 comentarii:

  1. Poate primești Crăciunul ăsta un cadou demn de menționat acolo. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut mult dorinta ta...sa vina vara. :) Music to my ears. :P Si mai avem ceva in comun, nici eu nu ma dau in vant dupa sarbatorirea zilelor mele de nastere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit !
    cat despre leapsa, scuze, nu mai scriu pe blog!
    de fapt, o sa inchid blogul...cat de repede !
    de cititi o sa te citesc, in schimb!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai fost bogata in lepse acum pe sfarsit de an >:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu într-o zi am văzut sezoanele şi filmul la HYD şi încă nu mă satur de ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oooooo oricat m-am chinuit si eu si sor'mea n-am reusit sa le vedem pe toate intr-o zi, dar le-am terminat destul de repede. Mai apoi tipam amandoua de nebune prin casa, ea cu "Hanazawa Rui!!", iar eu cu "Tsukasa!!!" :))))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template