Comments

luni, noiembrie 22, 2010

Aiurea (4)

Posted by at 14:39 Read our previous post
Am o groaaaaaza de povestit, da' Imparatia se incapataneaza sa-mi stea in fata. La propriu. Sta la birou' lu' Colegu', care Colegu' e in plimbari azi si nu ne onoreaza cu prezenta. Asadar eu, Colega si Imparatia ascultam simfonia de pikamere de sub balcon. 

Cu toate acestea, atmosfera iar s-a inrautatit in birou asa dintr-o data, in timpu' cat am scris io primu' paragraf. Ca sa vedeti cat dureaza linistea la noi... Buuun. Cum se termina cu trebile astea aici, ma apuc sa povestesc despre Bin Laden si Jimmy si "unde plec". O sa capete totul sens cand voi explica... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template