Comments

vineri, octombrie 08, 2010

Winter snapshot - Bucuresti

Posted by at 20:39 Read our previous post
Ca tot vroiam io aseara... parca... sa va arat ceva poze cu iarna trecuta. Sa vad daca merge acu. Astea sunt poze facute pe 23 ianuarie anu' asta. Trebuia sa mentionez data ca e importanta.

Asa sa trecem la poze.



Si nu in ultimul rand, Furia Rosie ingropata in zapada. 


Acu ce ziceti? O sa avem parte de o iarna cu tot atat de multa zapada ca cea trecuta? Io asa cred... si ma gandesc cu groaza la treaba asta. Ma gandesc cu groaza la frigu' ce-o sa-mi intre in oase si mocirla in care o sa calc voioasa in drum spre munca si apa care inevitabil imi intra in orice fel de incaltari ca asa am io norocu' asta sau felu' asta de a merge ... habar n-am... Cert este ca urasc iarna. Probabil asta e inca un motiv pentru care imi uit ziua de nastere. Da, uit zilele de nastere. Tin minte zilele de nastere ale mamei, surorii, fratelui si ... hmm... aproximativ a Miresului. Inca am dubii la el. Pe-a mea am uitat-o de fiecare data. Adica de pe la vreo 11 ani cred. Sau cam asa ceva. A! Da' cand ziceam ca stiu datele alea de nastere, ma refeream decat la zi si luna. Anii... cu anii e mai greu. Numai la sor'mea stiu sigur ca e suma d'aia rotunda. 

In fine... Am deviat. Gata, ma bag sa vad cateva episoade din Fullmetal Alchemist si-o astept pe sor'mea sa ajunga din deplasare. A! Si pe Mires care momentan e la sora lui ca sa-i mai repare ceva, evident... Dupa cum spuneam: Miresu' meu e bun la toate. 

Hai pa si weekend placut.


5 comentarii:

  1. 1. M-ai convins inca o data ca nu imi place Bucurestiul. :P
    2. La cum arata iarna te cred ca nu iti place anotimpul, dar nu anotimpul e de vina, ci orasul. :P
    3. Si tu tot "furia rosie" ii spui? :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. ''imi place'' ca esti ''optimista'' in privinta iernii :( , cam tot asa sunt si eu...nici nu vreau sa ma gandesc cum voi ingheta :-s si bataile cu zapada...si toate cele :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e cand ninge in tarile bananiere :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Capca Da... daca-mi aduc bine aminte, da. Atunci e ziua mea. :D A! Da' inainte de asta e si ziua de nume. E Sf Andrei in curand, da' nu mai stiu exact cand. :)))

    @ Bogdan Inca n-am intalnit persoana (fie din Bucuresti, fie nu) care sa spuna ca ii place Bucurestiu'. Clar nu-mi place Bucurestiu'. Totusi, pentru mine inseamna "acasa" and there's no place like home. :D N-as putea sa traiesc in alta parte. In concediu cand stau o saptamana in Iasi, imi place la nebunie. Imi place aeru' curat de acolo, imi plac privelistile, imi plac oamenii. Si totusi abia astept sa ajung inapoi acasa. :)
    Chiar nu-mi place anotimpul. Am mai zis io si inainte: imi place zapada; mi-ar placea si mai mult daca era calda. Imi plac sarbatorile, imi place sa impodobesc bradu' de Craciun si sa cumpar cadouri. Dar urasc frigu'!!!! :D Si frigu' e la fel in orice oras as fi. :)
    Io ii spun doar "masina". Miresu' ii spune "Furia Rosie". :)))

    @ Zuzu Deja am inceput sa inghet si sa dardai si sa-mi clantane dintii si nici n-a venit inca iarna! De batai cu zapada din fericire am scapat. :D Nici nu prea aveam cum sa ma bag la o bataie cu zapada din cauza lentilelor de contact. :D Dar mi-e cam dor de o bataie cu zapada... Faceam cazemate in gradina din spatele blocului cand eram mica... :D

    @ Carbonaru In tari bananiere? :)))

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template