Comments

joi, octombrie 21, 2010

Eu si leapsa

Posted by at 20:57 Read our previous post
E sezonu' lepselor... Lepselor?? Asta e pluralu' de la "leapsa"? ... In fine, sa lasam asta deoparte (da, ala e pluralu' ca am dezbatut problema cu DEXu'; cand am diverse "nelinisti ortografice", apelez cu incredere la doamna Diacritica , desi apelez mai asa... mai din umbra, ca deh! Ma simt cu musca pe caciula... ). Ziceam ca e sezonu' lepselor. Am mai primit o leapsa de la Zuzu si Miss Sunny. De data asta e vorba de un set de intrebari la care trebuie sa raspund. Intrebarile sunt exact ca cele din oracolele pe care le completam in scoala... So let's go!

1. Cat e ceasul?
Este fix 20:03. Am zis ca ajung acasa si raspund la leapsa si asta fac. Mai apoi ascult emisiunea lui Lost ca altfel iar ma ia domn' Nimeni la rost.

2. Numele tau este?
Andreea. Si mai am un nume, da' p'ala nu-l zic ca-l urasc. Il folosea profa de romana in liceu ca sa ma enerveze. Singura perioada in care l-am acceptat a fost la antrenamentele de handbal. Erau deja vreo 3 Andree si n-am avut de ales, da' ma obisnuisem....

3. Porecla
Andera. Sor'mea imi zice Andro sau Andromeda. Imi zice asa de cand eram mici.

4. Ai tatuaje?
Nu, da' as vrea. Frate'miu are si mi-a zis ca n-ar fi problema... Inca sunt in dubii.

5. Culoarea ochilor?
Primavara, vara - caprui. Toamna, iarna - negri.

6. Locul in care te-ai nascut?
Mama mi-a zis ca intr-un spital din Bucuresti. Nu pot decat s-o cred pe cuvant.

7. Mancarea favorita?
Cartofi prajiti si salata de boeuf facuta de mama.

8. Ai fost vreodata in USA?
Nu. Nici n-as vrea. Da' n-as zice nu Japoniei.

9. Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
Ummm.... Incerc sa-mi aduc aminte ce-i faceam lu' frate'miu cand era mic, da' pe asta nu cred ca am facut-o. Nu...

10. Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Da.

11. Ai fost implicata in vreun accident de masina?
D'alea minore da. A! Si iarna trecuta, daca nu ma insel, am avut parte de cea mai tare experienta posibila pe cand ma ducea Colega acasa cu masina. A cam scapat controlu' volanului pe liniile de tramvai si ne-am invartit de cateva ori in mijlocu' soselei... O experienta de neuitat.

12. Crutoane sau bacon?
Ce-s alea "crutoane"? Bacon in chipsuri doar.

13. Zi favorita din saptamana?
Sambata bineinteles.

14. Restaurant favorit?
Cea mai buna mancare e acasa. Deci, restaurantu' de acasa!

15. Ce sport iti place sa urmaresti?
Handbal si fotbal. Mai ales cand mergem la parintii Miresului, punem de fiecare data pariuri la fotbal si e amuzant. Viitoru' socru nu se invata; inca nu s-a invatat cu faptu' ca mereu ghicesc cine castiga.

16. Bautura favorita?
Pai in general ar fi apa plata. Daca e vorba de d'astea acidulate, atunci Cola. Daca e vorba de alcoolice, atunci vin rosu. Cu cola. Ha!

17. Inghetata favorita?
Vanilie clar. Nu-mi place nicio alta inghetata asa cum imi place aia de vanilie. Poate sa aiba orice fel de topping atata timp cat ea e de vanilie. Urasc inghetata de ciocolata.

18. Walt Disney sau Warner Bros?
Disney. Sau amandoi... Habar n-am, nu le am io cu astea...

19. Restaurant fast food favorit?
Pai am cam renuntat la fast food, da' din cand in cand mai apelez la McDonald's.

20. Ce culoare are dormitorul vostru?
Alb. Si-mi place.

21. De cate ori ai copiat la examene?
Era mai simplu daca intrebarea era "de cate ori n-ai copiat la examene?"....

22. De la cine ai primit leapsa asta?
De la Zuzu si Miss Sunny. Multumeeesc!

23. In ce magazin ai fi cheltuit toti banii de pe card?
A, pai asta-i simpla! In niciunu'! Ca n-am card...

24. Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Ori ma joc pe calculator, ori citesc, ori imi disper prietena cu telefoane, ori scriu (desi asta s-a intamplat foarte rar in ultimu' timp; nu mai am timp de ficuri... ).

25. La ce ora mergi la culcare?
Dupa 01:00 am. Nu mai reusesc sa ma bag in pat mai devreme.

26. Cine o sa raspunda primul / prima la leapsa asta?
Habar n-am... Cine vede primu' / prima si are chef de-o leapsa.

27. Ce program TV nu pierzi niciodata?
Foarte rar ma uit la TV... Calculatoru' imi ocupa tot timpu'.

28. Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Miresu'.

29. Ce asculti in momentul asta?
Kanjani8 - Zukkoke Otokomichi. Ma binedispune. Ascultati!



30. Care e culoarea preferata?
Verde, alb, negru,albastru... N-am una anume. In perioada asta sunt obsedata de verde.

31. Mare sau lac?
Mare. Cat mai mare.

32. Cate tatuaje ai?
Pai n-am mai zis ca nu am?

33. Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
Mmmda... Aproximativ.

34. Ce preferi: pisica sau catel?
Clar pisica. Am pisica. Am pisica de cand ma stiu.

35. Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Clar vara. Nici nu incape indoiala...

36. Esti solo?
Nu. Ma marit la anu'...

37. Esti indragostit/a de cineva?
Hi hi! Pai as face bine sa fiu, ca altfel nu vad de ce naiba sa ma mai marit?...

38. Cat e ceasul?
E... 20:42... Mi-a luat mult sa colorez si sa bolduiesc intrebarile astea. Si-o sa-mi mai ia ceva timp ca sa predau leapsa mai departe.

Luati leapsa: Sergiulica, Bogdan, domn' Capca, Colega, Crissa, Dan Brasov, domn' Florentin (imi place mie cum suna "domn'" Florentin hi hi), Alex,  Whisper, Kiddo (chiar daca nu-i in engleza... ), Lost, domn' Nimeni si Tzu (chiar daca va trebui sa postati raspunsurile aci la mine), Medicinista (pentru cand o sa ai ceva timp liber si lasi oasele deoparte), 'mnealui, Andreea, Pavel, Pink, Veverita plus toti cei care au placerea de a completa oracole!

Phewwwww! Gata si cu leapsa asta. Imi plac lepsele astea...

8 comentarii:

  1. fata, tu glumesti ? asta-i interogatoriu, nu e leapsa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci nu sunt singura obsedata de verde :X, eu sunt de vreun an jumate, dar nu reseste sa intreaca albastrul oricat de obsedata as fi ;)) ai ochii negri:X preferatii mei ;)), avem cate ceva in comun...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfuai, lepsele se aduna, iar eu nu mai reusesc sa le fac fata:) Te rog nu ma grabi, acuma am un program infernal, tot ce postez pe blog e din draft.
    Toate ca toate, da aia cu accident de masina m'a facut sa rad. Am incercat sa mi te imaginez :))

    RăspundețiȘtergere
  4. daca stii cine castiga la fotbal poate imi spui si mie cateva pronosticuri maine, la alegere
    dau un brifcor.referitor la leapsa... da ce te'au ars =)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Capca Fata, io incercam sa folosesc un termen mai elegant, da' in principiu, da. Te interoghez. :)))

    @ Zuzu Verde rullezz!! De obicei imi trec repede obsesiile astea cu culori, da' si la mine dureaza de ceva timp cu verdele. :D Avem avem!!

    @ Alex Nu-i nicio graba! :D Cand ai timp, dai curs tuturor lepselor.
    Ooooo aia cu masina n-o s-o uit cate zile o sa am! Ce roller-coaster? Ce bungee-jumping? Ce sarituri cu parasuta? Experienta aia a fost cat toate astea la un loc! Distractie maxima! :)))

    @ Lost Sigur! Nicio problema! Da' pot doar sa-ti spun cine castiga. La scoruri exacte nu prea le nimeresc. Credeam, spre exemplu, ca Dinamo - Steaua o sa se termine 1 - 0 pentru Dinamo. Am nimerit cine bate, bineinteles (si asta nu din cauza ca sunt dinamovista), da' cu scoru' am fost destul de departe. :D
    Cine m-a ars? Nu pricep... :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. ars in sensul ca te'a pus la treaba sa raspunzi la intrebari draguta :))
    cum ti s'a parut emisiunea aseara? :P

    RăspundețiȘtergere
  7. crutoanele sunt bucatele mici de paine prajita care se pun in supa(de obicei aia pasata), dar eu le mananc goale, ca-s mai crocante asa;)) si apropoooo vezi pagina"pentru voi!" :-D

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Lost Aaaaaa priceput! :))) Pai te-am pus si io pe tine acolo la sfarsit. Da' am observat ca nu esti fan al lepselor. :))))
    Emisiunea a fost bestiala! Si da, din nou, imi pare rau ca am ratat emisiunea cu fantomele... A! Baiatu' a fost atat de amuzant ca am ras cu lacrimi, zau asa! Ar trebui sa-l mai aduceti in emisiuni. :D

    @ Miss Sunny Aaaaaaaa priceput! Ma gandeam io, da' nu eram sigura. :))) In cazu' asta, nu-mi plac crutoanele. :D Maine dimineata cum ajung la munci, ma bag sa vad despre ce-i vorba. :D

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template