Comments

vineri, septembrie 03, 2010

Intr-o nota serioasa...

Posted by at 09:54 Read our previous post
Da, pot fi si serioasa. Really! Am citit un articol foarte interesant al bloggerului Bogdan Epureanu. In principiu, a initiat o activitate de ajutorare a unor copii cu o situatie materiala precara. S-a pus pe lucru si a asamblat cateva calculatoare din ce a reusit sa gaseasca prin casa, componente vechi, uitate prin balcon, prin debarale sau cutia cu mancare a pisicii... A! Nu, asta-s io. Adica prin locurile alea am cautat io. Si-am reusit sa-mi gasesc fostul monitor, o hardughie de CRT care pentru mine inseamna doar spatiu ocupat aiurea in casa, dar pentru un copil fara posibilitati poate insemna mult.
Am lasat un cometariu de confirmare la postul lui Bogdan, am primit de la el detaliile livrarii, si luni dimineata la prima ora una bucata hardughie CRT pleaca spre el.
Daca va amintiti ca mai aveti prin casa ceva componente care nu va mai sunt de niciun folos, monitoare sau orice altceva va trece prin cap care ar putea folosi, lasati un comentariu la postul lui Bogdan si va va da el toate detaliile necesare. Pentru voi ar insemna doar ceva gen "curatenia de toamna".
Incepeti curatenia!

Un comentariu:

  1. Frumoasa initiativa, admir, admir! As vrea sa pot ajuta, insa nu prea am cum...doar daca mai vars de multe ori suc pe laptop. Eventual pot pune un post cu initiativa lui Bogdan, la fel ca si tine.
    Tot respectul pentru mireasa generoasa si "serioasa" domle...

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template