Comments

miercuri, august 11, 2010

Si-a mai trecut ceva timp...

Posted by at 19:43 Read our previous post
... de cand n-am mai postat aici... De data asta jur ca am motiv. Cica ma marit. Da, cineva chiar are curaju' de a ma lua de nevasta. De fapt... nu e asta motivu' pentru care n-am mai postat. Sincer... inca n-am intrat in panicile alea mari cu pregatiri si avansuri si contractari de "staff" care sa ma serveasca pe mine in ziua nuntii (aka fotografi, cameramani, responsabili cu aranjamente, fete de mese si scaune, flori, buchete si alte asemenea ... ). Totusi, ma ingrijoreaza lipsa mea de interes privind-o pe colega de birou (care se marita si ea la anu') cum cotrobaie internetu' pentru fiecare detaliu. Si Doamne, sunt ATATEA detalii! Mai ca-mi vine sa nu ma mai marit... Eu a trebuit sa incep pregatirile prin a convinge lumea ca vestea nu-i o farsa... In fine, bottom line is: ma marit.

Trecand peste, n-am mai postat din cauza lipsei de chef si timp. Mama s-a gasit sa-si rupa picioru', ceea ce inseamna ca toata "gospodaria" a fost pe mainile mele. Inca mai este din punct de vedere al curateniei, da' macar am scapat de facut mancare (desi incepuse sa-mi placa... sau poate nu). Am facut atatea ture din bucatarie in sufragerie (de unde mama n-avea voie sa se ridice) cu cratitele in maini ca s-o intreb daca mai trebuie d'aia, daca e de ajuns ailalta si-asa mai departe incat jur ca nu mai am nevoie de alte exercitii fizice.

Cu asta am explicat problema lipsei de timp acasa. In ceea ce priveste serviciu'... ooooffffff!!! N-am idee de unde sa incep. Cert este ca am avut deja cele 3 zile de concediu pe anu' asta si gata. Am explicat toata treaba.

Random: mi-e dor de Triburi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template