Comments

joi, august 19, 2010

A conduce sau a nu conduce? Aceasta este intrebarea

Posted by at 10:21 Read our previous post

Am permis de conducere de vreo 2 ani cred. Am condus de maxim 10 ori constransa fiind de situatii (de cele mai multe ori din cauza miresului care nu putea sa stea fara "o bere"). Urasc sa conduc si nu stiu sa conduc. Asadar, am mila de mine si de ceilalti soferi si nu ma urc la volan. E destul de logic: nu stiu sa fac ceva, nu ma apuc sa-mi dau aere ca am baza (implicit permisul de conducere). Cu toate acestea, pana si eu stiu care e semnu' pentru drum cu prioritate si stiu ca atunci cand semaforu' arata rosu te opresti. Eu care, repet, am condus de maxim 10 ori in 2 ani. Deci ar trebui, totusi, sa am ceva pretentii de la un om care conduce zilnic de nu stiu cati ani, corect?
Pai tu, retardule care te credeai in Fast and Furious pe o straduta pe unde abia incape o cutie de chibrituri, semnu' ala de cedeaza trecerea la iesirea in sosea nu l-ai observat? Era cat capu' tau de mare!


Si cum e posibil, idiotule care esti idiot, tot tu sa faci spume si sa-ti lipesti lopata de claxon si sa-ti rupi paru' din cap ca ne-am permis noi sa trecem inaintea ta pe drumu' cu prioritate?? Si apoi, cum e posibil sa mai si spui ca tu esti sofer de cand ai fost fatat si pastrat in eprubeta??
Vorba lu' Colega: fuckin' retard...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template