Comments

marți, martie 24, 2009

Leapsa reloaded

Posted by at 10:18 Read our previous post
E clar ca nu pot sa alerg destul de repede, cel putin nu atat de repede cat sa nu fiu la leapsa. Oricum n-as avea nici o sansa de a-l putea intrece pe Dani ! :))

Prin urmare sa vedem ce zice leapsa de azi: Ce as vrea sa fac inainte sa mor? 

Hmm... Pai acum nu stiu daca sa privesc lucrurile pe termen lung sau strict cu o zi inainte sa mor. :)) Sa le luom pe rand zic. Pe termen lung nu cred sa am ceva aspiratii diferite de ale majoritatii: o familie fericita, o casa, o slujba bine platita. Ceva un pic mai diferit este faptul ca mi-am promis sa vad Anglia si Scotia chiar daca ar fi ultimele lucruri pe care am sa le fac inainte sa mor. Si nu e neaparat vorba de tari in sine, asta e valabil mai mult la Scotia, pentru ca in mod normal nu mi-as dori atat de tare sa vad UK. Apoi e clar ca britanicii nu se numara printre cele mai prietenoase popoare, deci din nou un motiv in minus, fara sa mentionez clima. Ei bine singurul motiv pentru care imi doresc sa vad tarile astea este strict pentru accent. Sunt pur si simplu innebunita dupa accentu' ala! Si da, e foarte posibil s-o fi luat pe aratura putin, da' imi doresc asta inca de cand am inceput sa invat la scoala "Good morning, my name is... " As putea baga cu usurinta Australia in fata celor doua pentru ca accentul este asemanator, tara mult mai frumoasa (din auzite si net), iar oamenii mult mai primitori. Dar fiind setata pe Anglia de atata timp nu prea am sanse sa uit de ea. :))

Apoi daca privim lucrurile pe termen scurt, ceva gen: stii ca maine ai sa mori, ce-ai face cu ultima zi de viata... Hmmm.... Foarte sincer spun ca primul lucru pe care l-as face ar fi sa ma duc la fiecare persoana pe care nu pot s-o sufar si sa-i spun  de ce. Nu ca ar ajuta persoanele respective la ceva sau faptul in sine sa conteze foarte tare, da' asta as vrea eu sa fac prima data. Apoi as manca. :)))) Nu stiu exact ce, nu pot sa ma hotarasc, dar clar as manca. Apoi mi-as lua familia si cativa prieteni si as merge la film. :)))) Habar n-am ce-as putea face iesit din comun; unii ar spune ca ar face ceea ce nu au curaj sa faca in viata de zi cu zi, ceva iesit din comun, nu stiu ... sa mearga despuiati pe strada habar n-am... Eh eu n-as avea curaj nici atunci. Sunt o fricoasa, ce sa-i faci... :))) In principiu la ora respectiva as fi deja resemnata, poate nu chiar impacata cu gandul, dar resemnata si as avea o zi oarecum normala. Dar mi-ar placea sa pice in cursu' saptamanii ca sa am si "concediu temporar" inaintea celui permanent. :)))

Ei bine, asta a fost leapsa pe ziua de azi; sper ca mi-am indeplinit indatoririle cum se cuvine. :)) Acum sa vedem daca amicul Andu va fi mai receptiv la leapsa si nu va fugi cum a facut amicul Neamtu la leapsa trecuta. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template