Comments

miercuri, septembrie 10, 2008

20 de minute

Posted by at 01:50 Read our previous post
Pur si simplu, de-a dreptul infernal. De mult n-am mai avut o zi ca asta. M-am trezit aiurea, prost dispusa, habar n-am de ce; ma gandesc ca poate am visat ceva urat insa nu-mi amintesc exact. Imbulzeala din metrou in drum spre munca, diversele izuri ce il strabat dintr-un cap in altul, nelipsitul tip cu chitara de la iesirea in Stefan cel Mare, nelipsita babuta cersetoare stand turceste pe jos, nelipsitii cheflii matinali de la bodega din colt, nelipsitele injuraturi schimbate intre soferii treziti intotdeauna cu fata la perete fac parte din rutina mea, dar azi parca au fost cu mult mai accentuate decat de obicei. Nu-mi place sa intarzii chiar daca sunt prima in fiecare zi la birou, iar azi am ajuns cu 10 minute peste ora maxima la care as putea ajunge. Penibil, stiu, insa am si eu ca si tine fixurile mele. Avem o scara foarte ... periculoasa daca o pot numi asa, scara ce duce catre biroul nostru. O fractiune de secunda de neatentie si te dai de-a dura pana jos. Ei bine, am urcat si am coborat azi scarile alea de nenumarate ori pentru a ajunge la asa numita noastra arhiva. In momentul de fata ma ustura practic talpile de parca as fi mers pe carbuni incinsi toata ziua... Nu-mi place sa ma invoiesc sau sa cer sa plec mai devreme insa acum n-am avut de ales, si am plecat cu 10 minute mai devreme pentru a ajunge la spital. Prin urmare, astazi am lipsit 20 de minute de la munca. Intotdeauna e semn rau cand ies din rutina obligatorie. Cel putin asa e la mine. Plec intr-un final si de la spital ajungand acasa pe la 20.30 cred. Ma gandesc ca mai bine ma internam si eu in spital la aripa din fata pe care o detin oamenii ceva mai sariti de pe fix decat majoritatea decat sa vin azi acasa. Totul a inceput prin spargerea tevii de apa rece la bucatarie. Umbla dupa instalatori, dupa vecini care sa opreasca apa de la subsol pe toata coloana ca deh, vecinu' de dedesubtul meu s-a infatisat la usa mea foarte grijuliu in aparenta pentru bucataria lui "in care a bagat 140 de milioane!!!" (am incheiat citatul) Sincer l-as fi injurat in acel moment de nu l-ar mai fi spalat nici o apa si da, imi poti spune ca "imi pierd feminitatea asa" (inchei citat) asa cum spunea cineva, dar jur ca mi-as fi luat o piatra de pe inima. M-am abtinut din cauza vecinului de la 6 care intr-adevar se chinuia sa repare teava aia idioata fir-ar ea sa fie impreuna cu toti idiotii care chipurile monteaza apometre si impreuna cu toti idiotii care chipurile le fabrica. Intr-un final vecinul imi spune ca din pacate el nu are cum sa umble mai departe din cauza ca ar trebui sa rupa nu stiu ce sigiliu de la sus numitul apometru. Ce naiba e si cu sigiliile astea?? De parca scopul meu in viata este sa ii fur pe aia masluind masinariile alea. Reincepe goana dupa instalator care apare miraculos pe la ora 22.00 si care termina pe la ora 23.00. Hai sa incercam sa dam usor drumul la apa. La iesirea din subsol, ce crezi? Se rupe cheia usii subsolului. Ceea ce este si mai dragut e ca acea cheie apartinea vecinului de la 6 fata de care m-am indatorat pana peste gat avand in vedere ca a avut bunavointa sa-mi mai si dea un robinet nou. Habar n-am cum am sa ma prezint la el cu o alta cheie anuntandu-l ca a lui a fost inmormantata in galeata mea de gunoi. Nu credeam ca se va mai sfarsi ziua asta nefasta de marti... Si eu care ziceam ca urasc zilele de luni....
Uite la ce pot duce 20 de minute de iesire din rutina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template