Comments

vineri, august 29, 2008

Pai...

Posted by at 11:50 Read our previous post
Pai hai sa scriem zic. Printre zecile de telefoane care imi suna in cap, zecile de tonuri pe care se raspunde cu "X SRL, Buna ziua!", fumul gros de tigare care ma impedica sa-mi vad cei doi colegi ce au birourile la 1 metru de al meu, ma gandesc: "La naiba, sa-mi aprind si eu una..." Bineinteles, bajbai catarata pe biroul imens al colegei dupa o bricheta in timp ce-mi promit pentru a nu stiu cata oara "Clar maine imi iau si eu o bricheta..."
Asadar, da, sunt la munca... Si acum voi spuneti: "Pai mai ai timp sa-ti faci viata pe net scriind bloguri?" Pai nu prea... Randurile pe care le-am scris pana acum au fost incepute de pe la 9 dimineata...
V-ati intrebat vreodata de ce munciti? Adica, practic, va petreceti 8 ore pe zi de luni pana vineri (in cazurile cele mai bune) scotand dinti, planificand intalniri cu clienti, servind cafele, gatind, chinuindu-te sa inveti niste copii tainele matematicii sau ce a facut Stefan cel Mare acu' nu stiu cate sute de ani, chinuindu-te sa termini la timp o situatie financiara urgenta, sa dai din colt in colt ca nu ai cei 13.6 metri de camion umpluti cu marfa si nu-ti iese pretul, sa stai cu teama ca poate azi iti prinzi mainile in circular incercand sa tai o bucata de pal, sa stai cu aceeasi teama ca o sa-ti sara ceva in ochi din cauza ca seful n-a binevoit sa aprovizioneze magazia cu echipamente de protectie pentru sudori, chinuindu-te sa gasesti problema nefunctionarii unei placi de baza aduse de o crizata care zbiara ca vrea una noua.... Si astea pentru ce? Pentru niste bucati de hartie plastifiate (cel putin asa le vad eu, habar n-am din ce sunt de fapt) pe care sunt scrise niste cifre si sunt puse poze ale unor "mari romani", asa cum imi spunea cineva ... Pur si simplu deprimant...
Astept cu nerabdare weekend-ul... Sau cum am vazut pe cineva scriind "uichend-ul". Pentru ce-l astept? Pentru a ma duce la al doilea job, fireste! Si da, asta imi aminteste de povestioara primita pe mail care, zice-se, e a lui Cartarescu despre femeia care i-a dat intalnire pentru a face un copil din cauza ca ea si sotul ei erau mult prea ocupati pentru a face unul impreuna...
Ei bine, oameni buni, catre asta ne indreptam cu totii. O groaza de copii bastarzi ce nu se vor putea casatori din cauza ca jumatatile alese sunt surori sau frati vitregi...

Un comentariu:

  1. Bună Ziua!
    Când vreau să citesc un Blog, în afară de articolul la care am ajuns, îmi place să văd "Prima postare".
    Hotărât lucru: deşi "sunt blogger" din Octombrie 2008, încă nu am învăţat nimic! Poate de aceea ... m-am şi lăsat (dar recidivez, citind la alţii şi uneori, comentând).
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere

Comentez eu:

© Andera scrie is powered by Blogger - Template designed by Stramaxon - Best SEO Template